Mysigt med sovsällskap

Igår blev det fullt ös - medvetslös. Det var verkligen röjj !! Var på ollan, och kvällen/natten var GRYM. Fick så fina komplimanger under kvällen, det va kul. Även fast det är på fyllan, så uppskattar man det, eller iaf jag gör det :) Jag och Johanna shottade tequila och lakritsshot hela kvällen. Plus cider/drinkar. Det märktes ju kan man ju säga. Igår så hade dom dj battle, så det var två dj som spelade. Dom va riktigt duktiga. Jag är så imponerad av begåvade människor. När kvällen började lida mot sitt slut så tog vi våra jackor och gick ut. Vi kollade efterfest, men jag var hellre på myshumör, så jag fick mig mys också, sovsällskap. Äntligen en kille som gillar sovsällskap. Det var såå mysigt. Så underbart med närhet. Hela natten. Jag kom precis hem nu, kl 11.10. Jag sov hos M och han skulle till jobbet nu, så då gick jag hem och nu sitter jag här. Nu ska ta och gå o vila en stund till, jag e bakis och trött.

Puss & kn*ll, fingerp*ll ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0