Man lär sig av sina misstag...eller?

Halloj ! God eftermiddag. Jag är super trött. Och har tappat bort mitt lypsyl kom jag på. p a n i k.. Hade sötisen hos mig igår.. Vi kollade på prison break och efter det en film.. Mys med chips, dip, morötter, gurka, juice.. yummi... Blev rätt sen läggdags, dvs 2,3 tiden. Skulle ju egentligen inte jobba idag. Men de ringde mig vid 7 imorse "kan du jobba på dalarö?". Så det var bara att hoppa ur sängen och göra sig iordning. Som tur var så fick jag skjuts. Tack !! Hade luciatåg på jobbet idag. Eller rättare sagt några elever från min gamla musikskola kom och sjöng. Jag saknar dom tiderna. Gamla tider. Musiktider. Alla konserter. Sådana underbara minnen.

Nu när jag ändå sitter och tänker på minnen, så tänker jag på.. återigen ett ämne jag ofta pratar om.. killar.. players.. Alla dessa gånger jag trott att jag träffat rätt kille, så fiiina och snälla, men ack, så innerst inne, allra allra längst inne, så är dom djävulen him self. Men charma flickorna ska man tydligen göra först, så de faller för dom, sen jävlar, sen är dom ute för att krossa en. (Obs. Inte alla killar är så, jag ska inte dra alla över en kant, men iaf alla killar som jag har träffat, har betett sig så mot mig) Men jag låter mig inte bli krossad längre. Och jag tycker så synd om er, som har förlorat mig. You had me, now you´ve lost me. Ert val. Ert misstag. Alla lär sig av sina misstag. Eller...? Vissa stunder här i livet får man bara en chans på sig. Den chansen ska man ta. Ett litet råd bara. Ta vara på chansen medans du har den, du vet aldrig när du förlorar den?

Detta är vad ni gått miste om, eller som endel killar fortfarande har chansen att få. Vågar du chansa?
image157

3 plåtar med bullar gjorde jag igår också. Dom blev riktigt goda. Lyckades även igår med att vara en duktig hemmafru. Jag är uppe i många poäng nu !! Sedan har vi myskväll-massa-onyttigheter-yummie-snacks-bilden !!
image158 image159 image160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0