Just another day

Inte skrivit så mycket nu. Sorry :/ Men i torsdags tränade jag och Anna på gymmet. Vi tränade box, kamsport. Det var skit kul. Men ack vilken träningvärk jag hade i fredags och lördags. I fredags blev det party med Johanna, Anna, Emeli och Marie. Vi hade skit skojj !! I lördags blev det party också. Med Emeli, Anna och Marie. Jag hamnade i bråk med nån j*vla engelsk man (kille). Typ 25 år åldern. Han trodde det var hans öl, fast jag passade en kompis öl. Och han gav sig inte, han blev argare och argare och jag blev argare och argare. Jag var SÅ nära på att be vakterna slänga ut honom. Till och med bartender var på "min" sida. Ett jävla liv på honom alltså !! Idiot. Och jag funkar så att när jag VET att jag har rätt om något, då ger jag mig a l d r i g. Efter mycket om och men så gav han upp. Haha.. looser ... Igår jobbade jag hela dagen. Jobbigt men funkade. Idag var jag ledig men imorrn blir det jobb. Lägger upp några bilder från helgen. Jag hade r a k t hår i helgen. Helt otroligt ! Skippade lockarna och körde en ny style :) Vad tycks? Från Lock Hanna till Rak hanna !!!!

image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0