Julpynt


Har julpyntat lite hemma. Eller rättare sagt mamma har julpyntat hemma. Hon har gjort såå himla mysigt. Mamsen är så duktig på att dekorera och göra allt så fint =) Annars idag så har jag försökt att ändra min blogg lite med hjälp av Kenta. Tack !! Men mer ska fixas.. jag är inte klar ännu. Förutom dataarbete så har jag varit över hos "paret" (haha) på andra sidan. Vi fikade lite och jag blev bara trakaserad. Det är kärlek.. haha.. tack.. (dumma er)... Imorrn blir det städning, lite nytta med pappersjobb och träning och baka lite bullar tänkte jag. Jag lägger upp lite bilder från min mysiga lya.. *myspys*..

image149 image150 image151


OCh så kommer dessa underbara bullarna och lussebullar som mamsen har bakat. En ljummen bulle med ett glas mjölk, yummi !! Imorrn ska det bakas mer bullar.. weiii...
image152 image153

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0