Insvept i min gosiga handduk

Nu sitter jag här, omsvept i min stora mjuka rosa bomulls handduk. Har precis tagit ett skönt, varm bad med massa badskum. Smörjt in hela kroppen med nivea bodylotion, jag luktar jätte gott och har en len baby hud. Helt underbart. Idag lördag, har jag jobbat hela kvällen ute på Dalarö. Sedan jag kom hem så har jag varit taggad men ändå inte. Lite jobbigt. Ut och festa? Nee jag stannar hemma.. eller?.. nee.. eller jo fan nu går jag ut.. nee.. Ja nej ja nej ja nej.. Nej ! Jag stannade hemma. Tog ett mysigt bad med tända ljus och släckt lampa. Riktigt hög mysfaktor. Var bara en sak som fattades. . någon mysig kille att få dela stunden med. Men den dagen kommer väl.

Igår, fredag, så jobbade jag också. Efter det kom jag hem. Tog lite siesta och vaknade fortfarande lika trött. Kunde lika gärna ha skippat den där siestan. Men man behöver väl lite skönhetssömn ibland *blink blink* Annars så var jag hemma igår också, var hos en kompis en stund, men tog det bara lungt. Inge festade igår heller. Riktigt skön helg faktiskt. Mina lever tackar nog mig som får vila från allt festande hihi. . . Nu tänkte jag ta en fruktsallad, mitt i natten kl 01.00 haha + ett stort glas vatten och sedan mysa mig ner i sängen och sova. Imorrn blir det träning och så får vi se vad som händer för skojj =)  Hoppas att ni också haft en lika mysig helg som jag.. Myskramar från mig ^^

image143 image144

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin sida du fått =)

2007-12-09 @ 21:04:24
Postat av: Hanna

Tack så mycket :) hihi.. Fast jag är inte riktigt klar med den ännu !! Kul att du kommenterade. Kramis

2007-12-09 @ 22:52:48
URL: http://charliesangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0