Fullt ös - medvetslös

Helgens nöje har bara gått åt till att umgås med nära & kära och festa. Och så jobbade jag igår kväll. I fredags var jag ute med Emeli. Vi hade jätte kul. Dock inget "jätte" stort drag, men fullt ös ändå. Lördagen då, här kan vi verkligen snacka om fullt ös medvetslös. Det var en kväll jag inte vill minnas typ. Tog några shotar för mycket. Jag kan ju säga att det var en väldigt händelserik kväll/natt.  Oj oj oj... Kom hem på nått sätt. Och det slutade inte där.. haha.. fyllo hanna.. gjorde bort sig totalt. Men fine, jag bjuder på det ha ha ha !! Snackade med Joel på msn när jag kom hem i lördags, eller ja, söndags morse. Han sparade det och skickade till mig igår. haha.. hum.. illa..

- ღ Partyschlynan ?๋● säger:
jävla killar asså
- ღ Partyschlynan ?๋● säger:
ja blir så lack
- ღ Partyschlynan ?๋● säger:
han sitter amna
- ღ Partyschlynan ?๋● säger:
en sam tjej
- ღ Partyschlynan ?๋● säger:
o gillar en kille
- ღ Partyschlynan ?๋● säger:
o han svafar inte ens

Finns det någon som ens fattar vad jag skrivit? För det gör jag knappt själv.

Idag var jag i skolan. Har jobbat en månad och de andra har haft praktik. Vi slutar egentligen på fredag, men fick sluta idag. Hade betygssamtal, de gick bra. Nu är det bara en termin kvar. 30 MAJ 2008 tar jag min "andra studenten".. weiiii... Så jävla skööööööööööönt !!! Då är det slut med plugget. Då ska jag fixa fast jobb och skaffa egen lägenhet. Hur som helst, än så länge, dessa två terminer som gått, så har jag fått 4 MVG och 3 VG. Satsar på hårt plugg nästa termin också och hoppas att det blir fler mvg än vg. Så länge jag inte får något G. Men tro mig, jag har aldrig i hela mitt liv, pluggat så hårt som jag har gjort nu. Jag skojjar inte när jag säger att lärarna är h å r d a. Stränga. Har man fått vg och mvg, då har man verkligen kämpat. Och det är vad jag har gjort !! Riktigt stolt !!

Nu ska jag äta lunch och kolla på våra bästa år *blink blink*.. Myskväll ikväll? PUSSS

Kommentarer
Postat av: Emeli

HAAAAAAAAAAHAHA... Det roligaste va iof det du sa till din mamma när du kom hem :P

2007-12-18 @ 15:48:10
Postat av: Hanna

Emeli: Haha.. ja veeet.. glömde skriva det, så nu har jag gjort ett nytt inlägg med "natt konversationen" ;) haha.. det va kul faktiskt..

2007-12-18 @ 18:48:18
URL: http://charliesangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0