En fredag kväll i december


Skulle ha haft tjejmiddag ikväll. En superkväll med massa gott, men ena tjejens barn blev sjuk så vi fick ställa in det. Sånt som händer. Synd, men då har vi nått att längta till iaf. Man får se det positivt !!

Ibland, eller rätt ofta, har jag och mina kompisar väldigt skumma funderingar. Vi tänkte på hur det är om man är siamesiska tvillingar, dvs två människor som sitter ihop med varandra. Måste man ha två busskort då? Eller räcker det med ett? Eller, om det ena skjuter en annan människa, då är fortfarande den ena tvillingen oskyldig. Hamnar båda i fängelse då? hum.. Och dygnet runt affärer.. varför har de lås? haha onödiga funderingar.. men ganska kul vad som ploppar upp i huvet ibland.. skojj skojj :)

Ikväll är det idol finalen. Ska kolla på det. Tänkte köpa lite godis också.. Mumma !! Idag åt jag fläskkarré, potatisklyftor och bearnesås och grönsaker. It tasted really good !! Ha en mysig kväll allihoppa...  // *myys från mig*

Kommentarer
Postat av: Marie

MARIE VANNNNNNN!!!!!! YES YES YES YES YES!

2007-12-07 @ 22:58:35
URL: http://mariee87.blogg.se/
Postat av: Emeli

Kan inte sluta fundera på den... Måste fan ringa SL

2007-12-08 @ 13:44:21
Postat av: Hanna

Marie: aa så jävla bra att hon vann. Jag gillar inte Amanda. Marie var en solklar vinnare :) !!!
Emeli: Aa, ska vi ta & ringa SL imorrn o fråga? haha :P pusss

2007-12-09 @ 01:24:19
URL: http://charliesangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0