Ångest

Precis kommit hem från jobbet och sitter här med ångest. . . ångest ånget ångest. Jag har stoppat i mig alldeles för m y c k e t av det goda. FÖR mkt. Kladdkaka och vispgrädde, choklad, chips, pepparkakor, mat på jobbet, drog förbi donken nu innan jag kom hem, det var dock bara en hamburgare, men ändå. Herregud. Finns det inget stopp på mig?! ...ångest...

Igår kväll var jag och hedda och bowlade med 7 grabbar. JAG kom 3:a !! weiii.. Det börjar lite glest, men sen f*n kom jag igång, you better watch your self. Sen ville killarna i bilen att jag skulle följa med till Tungelsta, så vi åkte på en car trip dit och hade sjukt skojj =) Sen var det hem och läggdags. Nu är det läggdags för mig också, jag är proppmätt. Fast det kan nog vem som helst förstå !!

Kommentarer
Postat av: Marie

haha bra där! nu börjar du få marie-syndromet. dra dig ur medan du fortfarande kan!!! ;p

2007-12-20 @ 18:34:38
URL: http://mariee87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0